Blog Archive

2.9.11

Aan mijn fantastische schoonouders

En aan die mensen die hun aandacht niet bij hun eigen, zwaar mislukte relatie kunnen houden:  Jullie zijn echt de slechste ouders die ik ken, een beetje overspel accepteren zodat je een huis kan houden...je lijkt net een hoer. Ik vraag me af of die buitenvrouw blind was...zal vast wel weer.

De 3 jaar dat ik jullie niet heb gezien waren de gelukkigste van mijn leven. Ik wil nooit wat met jullie te maken hebben en ik zal er alles aan doen om ons kind bij jullie uit de buurt te houden. Ik snap echt niet waarom jullie na al die tijd denken dat ik een gesprek met jullie zou willen aanknopen. Waarom in godsnaam. Jullie voegen helemaal niks toe aan ons leven.

Hoe jullie je zoon behandelen is schandalig en ik hoop echt dat jullie genieten van jullie trieste leventje samen. Ik heb to-taal geen respect voor jullie en dat zal ik ook nooit hebben. Jullie zijn vandaag weereens een stap te ver gegaan. Knap hoor. Jullie vertolken de rol van slachtoffers als professionals! Daar kan elke acteur wat van leren.

He, moeder? Lekker je zoon manipuleren, huilend naast zijn bed staan...er staat vast een "moeder-van-het-jaar-award" voor je klaar ergens.

En vader, wat een slap excuus voor een vent ben jij zeg.

Veel succes met taarten bakken en kont likken!

No comments:

Post a Comment

Thank you so much for reading my blog. Let me know what you think! - Jill